Forum Forum Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Wieruszowie Strona Główna


Forum Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Wieruszowie
forum naszego Gimnazjum
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Regulamin
PrzeDirty
Administrator


Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ów

Regulamin forum dyskusyjnego Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Wieruszowie

1. Najwyższą instancją forum jest Administrator, kolejno w hierarchii jest moderator.

2. Na forum zakazane jest:
a) nabijanie postów
B) obrażanie, naskakiwanie, godzenie w godność innego członka społeczności forumowej,
c) posiadanie ksyw, sygnaturki bądź avatara w jakikolwiek sposób obrażającego innego członka społeczności forumowej,
d) umieszczanie linków do i treści pornograficznych w jakiejkolwiek formie,
e) używanie wylgaryzmów,
f) pisanie z włączonym CAPS LOCKIEM,
g) posiadanie 2 i więcej kont,
h) reklamowanie stron i forów,
i) posiadanie obraźliwej/niestosownej sygnaturki (chodzi o wykazanie się zdrowym rozsądkiem...),

3. Uwagi dotyczące zakładania nowych wątków:
a) zakładając wątek nazwy typu "pomocy!pomocy!", albo "problem" są niedopuszczalne,
b) wątki głupie/obraźliwe/dublujące istniejące wątki będą usuwane.

4. Uwagi dotyczące postowania:
a) nie masz nic miłego do powiedzenia? nie mów nic...
b) nie "odkopujemy" wątków, nie mając nic ważnego do powiedzenia nie wypowiadamy się w starych tematach.

5. Jeżeli administrator lub moderator uzna, iż użytkownik pisze/zachowuje się w niestosowny sposób ma prawo go ukarać.

6. System ostrzeżeń:
a) taryfikator:
- spam, jawne złamanie regulaminu +1
- ciężki spam, głupota +2
- obrażanie użytkownika, specjalne przypadki +3
B) WARNy liczone są w skali 0-10
c) mając 8 WARNów zostaje się spaczonym - jest to szansa poprawy
d) mając 10 WARNów zostaje się wygnanym - jest to nieodwracalne
e) poprawa:
- co miesiąc -1
- za specjalne osiągnięcia - w zależności od konkretnego przypadku
- za wybitne osiągnięcia - zerowanie licznika

7. Od decyzji moderatora można się odwołać do administratora. Decyzja administratora jest nieodwołalna.

8. Wszelkie sfery forum nieobjęte regulaminem leżą w gestii decyzji administracji.

9. Każdy moderator bądź administrator jeśli usuwa post moderatora bądź administratora MUSI go o tym powiadomić i sensownie uzasadnić.

10. Tematy starsze niż 2 tygodnie bez żadnego posta będą usunięte.

11. Na naszym forum kazdy ma range według tej zasady:

nieobeznany <0
dużurny <30
uczeń <70
woźny <120
nauczyciel <300
profesor <600


12. prawo do zmiany regulaminu zastrzegają sobie tylko administratorzy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Winmenia
dyżurny


Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

W razie wątpliwosci pisać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulamin
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi